21
Okt 2025
SKATE Kuldīgā
Skatuves mākslas pieredzes paplašināšana: izbraukuma izrāžu skates skolotājiem un citiem izglītības un kultūras nozares pārstāvjiem Kurzemē
2025. gada 21. oktobrī Kuldīgā notiks izbraukuma izrāžu skate, kurā Kuldīgas novada un apkārtējo novadu izglītības iestāžu pedagogiem, vadītājiem, reģiona kultūras nozares pārstāvjiem būs unikāla iespēja iepazīties ar izbraukuma izrāžu klāstu, ko Latvijas skolēniem vairāki teātri piedāvā programmā “Latvijas skolas soma”.
Šajā reizē būs iespēja noskatīties skolēnu iemīlētas un jaunas izbraukuma izrādes no deviņiem teātriem un radošajām grupām: “Tapala lapa”, “Zīmējumu teātris”, “Tuvumi”, “Kvadrifrons”, “Zvaigžņu AkA”, “Liepājas Leļļu teātris”, “Cēsu Mazais teātris”, “Istabas teātris”, “Latvijas Leļļu teātris”.
“Vēlamies iepazīstināt skolotājus, reģiona kultūras dzīves veidotājus ar izbraukuma izrāžu piedāvājumu un iespējām, tā ļaujot piedzīvot laikmetīgu teātri bērniem un jauniešiem klātienē. Savukārt pašiem izrāžu veidotājiem tā ir iespēja sastapties ar skolotājiem, skolēnu kultūras dzīves veidotājiem, uzklausīt skolu un skolotāju, kultūras centru vajadzības,” stāsta “ASSITEJ Latvija” valdes loceklis, režisors, aktieris Jānis Znotiņš.
Dienas norise.
Izbraukuma izrāžu skates 1. daļa norisināsies Kuldīgas Centra vidusskolā (Mucinieku iela 6, Kuldīga). Plkst. 10.00 skolotājiem būs iespēja uzzināt programmas “Latvijas skolas soma” aktualitātes, kā arī iepazīties ar “ASSITEJ Latvija” biedru skatuves mākslas piedāvājumu īsajām prezentācijām. Pilnā apjomā tiks piedāvātas deviņas skatuves mākslas norises, kas jau izpelnījušās skolotāju un skolēnu atzinību dažādās Latvijas vietās – plkst. 11.00, plkst. 12.40 un plkst. 13.40 vienlaikus dažādās skolas telpās paralēli būs skatāmas vairākas izrādes. Izrāžu izvēle jāveic anketas pieteikumā. Plkst. 14.40 skolotāji un kultūras nozares profesionāļi aicināti uz sarunu ar izrāžu veidotājiem.
Plkst. 18.00 Kuldīgas kultūras centrā (Piltenes iela 32, Kuldīga) būs iespējams noskatīties lielās formas izrādi “Sibīrijas haiku”.
